breadcrumbs_revolution_theme

Типи сувенірної продукції

Без реклами неможливо уявити просування бренду. Так як від агресивної реклами споживач вже втомився, мудрі маркетологи і керівники вдаються до завуальованій рекламі. За численними дослідженнями ринку, найкращим варіантом в цьому випадку виступає - сувенірна продукція.віди сувенірної продукції

Сувенірна продукція - це той вид реклами, який проникає в повсякденне життя людини ненав'язливо і легко. Адже сувеніри найчастіше використовують як подарунки співробітникам, клієнтам і партнерам. Природно всі ці предмети брендування вашим логотипом. Вони легко проникають в повсякденне життя людини - ручки і блокноти, кружки і термо-склянки, парасолі і сумки, футболки і кепки, павербанкі і флешки і безліч інших сувенірів. Тим самим лояльність і впізнаваність вашої компанії підвищується.

Види сувенірної продукції для компанії

Давайте розберемося які ж саме сувеніри потрібні саме вам. Для цього слід зрозуміти яку мету ви хочете досягти. Підвищити впізнаваність бренду і знайти нових клієнтів і партнерів. У цьому випадку ідеальним варіантом є промо-сувеніри, вони призначені для масової роздачі на різних виставках, конференціях та інших масових заходах. Тут обов'язковою умовою є наявність на продукції не тільки назви і логотипу бренду, але і контактів компанії. Для досягнення цієї мети підходять магніти на холодильник, значки, ручки, брелоки, пакети, кепки та футболки. Продовжити співпрацю з партнерами.

Види сувенірної продукції в рекламі

Знайти клієнта або партнера - півсправи, важливо також продовжити з ними співпрацю. І ось тут задіюється такий метод, як увага та індивідуальний подход.В досягненні цієї мети допомагає подарункова продукція - письмове приладдя, презенти зі шкіри та металу, годинник, нагороди, дипломи, які вручаються під час підписання договорів, значущі заходи, професійних або державні свята, ювілеях. Тут функціональність подарунка відступає на другий план, так як більш важлива саме престижність подарунка.

Брендувати подарункові сувеніри потрібно дуже акуратно і ненав'язливо, все ж тут підкреслюється значимість не вашою фірми, а людини або компанії, якій вручається подарунок. Формування іміджу компанії. Досвід світових лідерів ринку давно довів, що без формування позитивного іміджу компанії успіху досягти досить складно. Одним з компонентів іміджу організації є корпоративна продукція.

Види сувенірної продукції список

  • блокноти, щоденники,
  • ручки, папки,
  • флешки, гуртки, календарі.

Ці предмети відображають всередині корпоративну політику і служать не тільки формуванню сприятливого іміджу, а й зміцненню корпоративного духу між співробітниками. Корпоративні сувеніри використовуються щодня, тому він має бути функціональними та якісними. Підвищення цінності товару в очах споживача.

Репутація компанії народжується з незначних деталей, на які в першу мить не звертають увагу, але ці деталі часто виступають зірвати рекламним носієм. Підвищити цінність продукції в очах споживача допомагають фірмові пакувальні матеріали - пакети з логотипом, сумки зі слоганом компанії, скотч з назвою організації. Брендовані пакувальні матеріали - обов'язковий елемент фірмових сувенірних речей.